Merkstrategie


Interlynx wil merken creëren die trots zijn op wat ze doen. En daarmee uw onderneming boven zichzelf laten uitstijgen. Bedrijven die weten waar zij heen willen, zijn succesvoller. Wij geloven daar in.

Succes schuilt in een eerlijk verhaal. In het idee achter dat verhaal. In de knipoog die het anders maakt. Hiermee maakt u het verschil met anderen. Die eigenzinnigheid vertaalt zich in uw boodschap. Interlynx geeft die boodschap de vorm die het verdient. Opvallend en uniek, parallel aan uw idealen. Omdat we er zeker van zijn dat een waardevol verhaal uw doelgroep enthousiasmeert.

Interlynx is geen groot reclamebureau, wél een bureau dat de mogelijkheden van digitale communicatie volledig benut. Dat benieuwd is naar het doel dat u met uw onderneming nastreeft. En vooral waarom. Omdat wij weten dat we onze passie in uw verhaal kwijt kunnen.

We werken voor kleine regionale kampioenen en grote bedrijven die wereldwijd opereren. Ongeacht de sector, het merk of de doelgroep, ons werk heeft één ding gemeen: Samen met opdrachtgevers zorgdragen dat zij opvallen en worden gekozen. Dát is waar het bij ons om gaat.

Interlynx, strategisch reclamebureau met meer dan 20 jaar ervaring in het neerzetten van sterke merken!



Onderscheidend, relevant en geloofwaardig






Merkstrategie


Interlynx wil merken creëren die trots zijn op wat ze doen. En daarmee uw onderneming boven zichzelf laten uitstijgen. Bedrijven die weten waar zij heen willen, zijn succesvoller. Wij geloven daar in.

Succes schuilt in een eerlijk verhaal. In het idee achter dat verhaal. In de knipoog die het anders maakt. Hiermee maakt u het verschil met anderen. Die eigenzinnigheid vertaalt zich in uw boodschap. Interlynx geeft die boodschap de vorm die het verdient. Opvallend en uniek, parallel aan uw idealen. Omdat we er zeker van zijn dat een waardevol verhaal uw doelgroep enthousiasmeert.

Interlynx is geen groot reclamebureau, wél een bureau dat de mogelijkheden van digitale communicatie volledig benut. Dat benieuwd is naar het doel dat u met uw onderneming nastreeft. En vooral waarom. Omdat wij weten dat we onze passie in uw verhaal kwijt kunnen.

We werken voor kleine regionale kampioenen en grote bedrijven die wereldwijd opereren. Ongeacht de sector, het merk of de doelgroep, ons werk heeft één ding gemeen: Samen met opdrachtgevers zorgdragen dat zij opvallen en worden gekozen. Dát is waar het bij ons om gaat.

Interlynx, strategisch reclamebureau met meer dan 20 jaar ervaring in het neerzetten van sterke merken!



Onderscheidend, relevant en geloofwaardig





Pand met militaire historie


parallax background

TEGENWOORDIG WORDEN IN DE INFIRMERIE
STERKE MERKEN GEBOREN

Rozemarijnstraat 42a in Brielle is een pand met een rijke historie. Het vormt onderdeel van De Infirmerie, grenzend aan het Arsenaal, is in 1781 tijdens de Vierde Engels-Nederlandse Oorlog (1780-1784) gebouwd. Dit rijksmonument, bestaande uit drie vleugels rondom een binnenplaats, moest in eerste instantie dienen als affuitmagazijn, maar was tegelijk bedoeld om in noodgevallen tot militair hospitaal te kunnen worden ingericht.

De ziekenhuisfunctie werd al gauw definitief, door het grote aantal gewonden kon het plaatselijke Gasthuis dit niet meer aan. Na de opheffing van het militair hospitaal in 1922 kwam het gebouw in gebruik bij de PTT. In 1979 werd het gerestaureerd en verbouwd tot ontmoetingscentrum.
Tegenwoordig worden in De Infirmerie sterke merken geboren en strategieën bedacht voor opdrachtgevers die geschiedenis willen schrijven.

Wilt u ook een sterk merk?

Wilt u ook een sterk merk?