Vier de vrijheid!


Bevrijdingsfestival Brielle 2017

Brielle verandert voor vier dagen in een stad waar bezoekers zich wanen in de wereld van mei 1945. De tijd van Glenn Miller, Coca Cola, Churchill, Kauwgom, Roosevelt en de Andrew Sisters.

Stap terug in de tijd en beleef hoe het soldatenleven was op een kampement of bivak. Loop tussen de vele legervoertuigen en (originele) tenten van zowel de Duitsers als de Geallieerden. Zie hoe manschappen worden gedrild en getraind door hun sergeanten. Bekijk hoe aanvalsplannen worden bedacht en hoe die door het hoofdkwartier naar de eenheden werden gestuurd. Terwijl losse flodders rondfluiten, sommeren soldaten burgers binnen te blijven, terwijl zij de vijand verslaan.

Snuif de sfeer van toen. Proef de vrijheid, een groot goed dat tot op de dag van vandaag niet vanzelfsprekend is.

Citybranding: de stad Brielle als merk

Citybranding richt zich op het in de volle breedte ontwikkelen en exploiteren van het merk Brielle. Zowel gemeente, ondernemers als vrijwilligersorganisaties zetten zich gezamenlijk in om Brielle als aantrekkelijke vestingstad elders in het land te promoten. Citybranding is daarvoor een uitstekend middel. Interlynx draagt daar graag aan bij.

Middelen

Themafotografie op locatie & in studio

Logo

Huisstijl

Affiche ontwerp

Campagne

Social media

Printwerk A1 & A3 affiches


Wilt u ook een sterk merk?