Merkstrategie
Succes schuilt in een eerlijk verhaal. In het idee achter dat verhaal. In de knipoog die het anders maakt. Hiermee maakt u het verschil met anderen. Die eigenzinnigheid vertaalt zich in uw boodschap. Interlynx geeft die boodschap de vorm die het verdient. Opvallend en uniek, parallel aan uw idealen. Omdat we er zeker van zijn dat een waardevol verhaal uw doelgroep enthousiasmeert.
Interlynx is geen groot reclamebureau, wél een bureau dat de mogelijkheden van digitale communicatie volledig benut. Dat benieuwd is naar het doel dat u met uw onderneming nastreeft. En vooral waarom. Omdat wij weten dat we onze passie in uw verhaal kwijt kunnen.
We werken voor kleine regionale kampioenen en grote bedrijven die wereldwijd opereren. Ongeacht de sector, het merk of de doelgroep, ons werk heeft één ding gemeen: Samen met opdrachtgevers zorgdragen dat zij opvallen en worden gekozen. Dát is waar het bij ons om gaat.
Interlynx, strategisch reclamebureau met meer dan 20 jaar ervaring
in het neerzetten van sterke merken!
Onderscheidend, relevant en geloofwaardig
IN VORM
Goed grafisch ontwerp vanuit strategieHoe kunnen potentiële klanten uw merk herkennen? Onbewust maken mensen op basis van gevoel keuzes voor merken.
Een sterk merk is onderscheidend, relevant en geloofwaardig.
Wij denken samen met u na over merkontwikkeling en uw offline en online identiteit.
Op strategische wijze ontwikkelen én versterken we de identiteit van uw bedrijf, merk en productlijn. Voor nu en in de toekomst.
Interlynx ontwerpt doelgerichte middelen voor producenten, groothandels, retail en mkb.
Interlynx doet meer. Steeds vaker gaan bedrijven en instellingen voor promotie van het bedrijf in de vorm van een campagne.
IN FOCUS
Exclusieve fotografieInterlynx creëert frisse, heldere beelden voor uw offline en online uitingen. Professionele foto's gemaakt vanuit een doordacht plan. Een strakke bedrijfsreportage die uw bedrijf krachtig neerzet. Een serie fraaie sfeerbeelden die uw website doen stralen. Of een pakkende productfoto die hét verschil maakt in uw point-of-sale materiaal.
Foto's passend bij de smaak van de opdrachtgever, de sfeer van het moment, de locatie en het doel.
Of het nu gaat om landschapsfotografie, productfotografie, portretfotografie, locatiefotografie of themafotografie, Interlynx kan het!
IN PERSPECTIEF
Veelzijdig in 3DDoor Interlynx ontworpen 3D afbeeldingen zijn van fotografische kwaliteit, zijn consistent van kleur, perspectief en belichting.
3D verpakkingen zien er net zo goed uit als het originele verpakkingsontwerp. Wij kunnen de look creëren van vele druktechnieken waaronder labels, reliëf, zeefdruk & folie.
Zonder dat hoeft te worden geïnvesteerd in prijzige mock-ups of prototypes, fotografie & retoucheerwerk, zijn onze levendige 3D verpakkingen meteen inzetbaar bij marktonderzoek, marketing & verkoop.
Een bestaande 3D productlijn kan op termijn eenvoudig worden uitgebreid. Er treden geen verschillen op in kwaliteit en weergave. De nieuwe beelden zijn naadloos in te passen in bestaande communicatiemiddelen en webwinkels. Uw 3D afbeeldingen kunnen vrijstaand worden geleverd, of voorzien van een achtergrond met reflecties en schaduwen.
Merkstrategie
Succes schuilt in een eerlijk verhaal. In het idee achter dat verhaal. In de knipoog die het anders maakt. Hiermee maakt u het verschil met anderen. Die eigenzinnigheid vertaalt zich in uw boodschap. Interlynx geeft die boodschap de vorm die het verdient. Opvallend en uniek, parallel aan uw idealen. Omdat we er zeker van zijn dat een waardevol verhaal uw doelgroep enthousiasmeert.
Interlynx is geen groot reclamebureau, wél een bureau dat de mogelijkheden van digitale communicatie volledig benut. Dat benieuwd is naar het doel dat u met uw onderneming nastreeft. En vooral waarom. Omdat wij weten dat we onze passie in uw verhaal kwijt kunnen.
We werken voor kleine regionale kampioenen en grote bedrijven die wereldwijd opereren. Ongeacht de sector, het merk of de doelgroep, ons werk heeft één ding gemeen: Samen met opdrachtgevers zorgdragen dat zij opvallen en worden gekozen. Dát is waar het bij ons om gaat.
Interlynx, strategisch reclamebureau met meer dan 20 jaar ervaring in het neerzetten van sterke merken!
Onderscheidend, relevant en geloofwaardig
IN VORM
Goed grafisch ontwerp vanuit strategieHoe kunnen potentiële klanten uw merk herkennen? Onbewust maken mensen op basis van gevoel keuzes voor merken.
Een sterk merk is onderscheidend, relevant en geloofwaardig.
Wij denken samen met u na over merkontwikkeling en uw offline en online identiteit.
Op strategische wijze ontwikkelen én versterken we de identiteit van uw bedrijf, merk en productlijn. Voor nu en in de toekomst.
Interlynx ontwerpt doelgerichte middelen voor producenten, groothandels, retail en mkb.
Interlynx doet meer. Steeds vaker gaan bedrijven en instellingen voor promotie van het bedrijf in de vorm van een campagne.
IN FOCUS
Exclusieve fotografieInterlynx creëert frisse, heldere beelden voor uw offline en online uitingen. Professionele foto's gemaakt vanuit een doordacht plan. Een strakke bedrijfsreportage die uw bedrijf krachtig neerzet. Een serie fraaie sfeerbeelden die uw website doen stralen. Of een pakkende productfoto die hét verschil maakt in uw point-of-sale materiaal.
Foto's passend bij de smaak van de opdrachtgever, de sfeer van het moment, de locatie en het doel.
Of het nu gaat om landschapsfotografie, productfotografie, portretfotografie, locatiefotografie of themafotografie, Interlynx kan het!
IN PERSPECTIEF
Veelzijdig in 3DDoor Interlynx ontworpen 3D afbeeldingen zijn van fotografische kwaliteit, zijn consistent van kleur, perspectief en belichting.
3D verpakkingen zien er net zo goed uit als het originele verpakkingsontwerp. Wij kunnen de look creëren van vele druktechnieken waaronder labels, reliëf, zeefdruk & folie.
Zonder dat hoeft te worden geïnvesteerd in prijzige mock-ups of prototypes, fotografie & retoucheerwerk, zijn onze levendige 3D verpakkingen meteen inzetbaar bij marktonderzoek, marketing & verkoop.
Een bestaande 3D productlijn kan op termijn eenvoudig worden uitgebreid. Er treden geen verschillen op in kwaliteit en weergave. De nieuwe beelden zijn naadloos in te passen in bestaande communicatiemiddelen en webwinkels. Uw 3D afbeeldingen kunnen vrijstaand worden geleverd, of voorzien van een achtergrond met reflecties en schaduwen.
Pand met militaire historie
TEGENWOORDIG WORDEN IN DE INFIRMERIE
STERKE MERKEN GEBOREN
Rozemarijnstraat 42a in Brielle is een pand met een rijke historie. Het vormt onderdeel van De Infirmerie, grenzend aan het Arsenaal, is in 1781 tijdens de Vierde Engels-Nederlandse Oorlog (1780-1784) gebouwd. Dit rijksmonument, bestaande uit drie vleugels rondom een binnenplaats, moest in eerste instantie dienen als affuitmagazijn, maar was tegelijk bedoeld om in noodgevallen tot militair hospitaal te kunnen worden ingericht.
Tegenwoordig worden in De Infirmerie sterke merken geboren en strategieën bedacht voor opdrachtgevers die geschiedenis willen schrijven.