Brielle verandert voor drie dagen in een stad waar bezoekers zich wanen in de wereld van mei 1945. De tijd van Glenn Miller, Coca Cola, Churchill, kauwgom, Roosevelt en de Andrew Sisters.
Stap terug in de tijd en beleef hoe het soldatenleven was op een kampement of bivak. Loop tussen de vele oude legervoertuigen en tenten van zowel de Duitsers als de geallieerden. Zie hoe manschappen worden gedrild en getraind door hun sergeanten. Bekijk hoe aanvalsplannen worden bedacht en hoe het hoofdkwartier deze naar de eenheden stuurt. Terwijl losse flodders rondfluiten, sommeren soldaten burgers binnen te blijven, terwijl zij de vijand verslaan.
Neem de sfeer van toen op. Proef de vrijheid, een groot goed dat tot op de dag van vandaag niet vanzelfsprekend is.
Het is onmogelijk om dit mooie festival te organiseren zonder gemeente Brielle, de Brielse Belangenvereniging, het Veteranenfonds, Van Ravens Makelaardij, Topsite, Jumbo Brielle, Hotel de Zalm, KLM & eet- en drinklokaal De Hoofdwacht. Bij deze laatste sponsor prijkt een eigen unieke filmposter aan de wand.
Interlynx is vaste event marketing & communicatie sponsor van dit historische meerdagen-evenement dat ieder jaar in Brielle wordt georganiseerd.
Citybranding richt zich op het in de volle breedte ontwikkelen en exploiteren van het merk Brielle. Zowel gemeente, ondernemers als vrijwilligersorganisaties zetten zich gezamenlijk in om Brielle als aantrekkelijke vestingstad elders in het land te promoten. Citybranding is daarvoor een uitstekend middel. Interlynx draagt daar graag aan bij.
Themafotografie op locatie & in studio
Logo
Promotionele huisstijl
Affiche ontwerp
Campagne
Social media promotie
Printwerk A1 & A3 affiches