Toe aan een nieuw, fris private label?
Zoek niet verder naar dé specialist in het ontwerpen van uw private label.
Een verpakking geheel op maat vorm gegeven, vindt u bij Interlynx. Niet voor niets is Interlynx expert in het verzorgen van exclusieve private labels. Met meer dan 20 jaar ervaring in het ontwerpen van verpakkingen met een luxe, eigentijdse uitstraling heeft u met de expertise van dit Brielse ontwerpbureau goud in handen. Zo is uw product geborgd in een professionele merkbeleving. Deze beleving zorgt voor betere klantenbinding. Niet geheel onbelangrijk in een tijd te midden van een keur aan keuzes.
Strategie en merkbeleving
Laat uw product ook inpakken door Interlynx. Door sterke inleving ontstaat béleving. Met een vooruitziende visie op strategie en merkbeleving biedt het ontwerpbureau u méér mogelijkheden: het volledig branden van úw merk. Daarbij bekijken we uw huisstijl, pay off, propositie en logo. Interlynx brengt uw brand identity naar buiten met onder meer de inzet van passende productfotografie. En natuurlijk intervenieert Interlynx tussen meer mogelijkheden met uw merk. Een merk waar klanten niet meer omheen wíllen, al dan niet kúnnen. En waarmee u uw klanten daadwerkelijk aan u weet te binden.
Onderscheidend
Merkt u ook dat u véél wilt vertellen met uw verpakkingslijn én tegelijk rust wilt uitstralen? En tevens onderscheidend zijn? Dat is een lastige combinatie. Zeker als uw verpakking een krachtige schapfunctie en een verleidelijke handfunctie dient te combineren. Voor Interlynx een uitdaging.
Om u te helpen hierin de voor u juiste keuzes te maken, kijken we alvast met u mee door u de volgende tips te geven:
- Houd het ‘clean’: bedenk wat u écht wilt overbrengen
- Vertaal uw unique selling points naar duidelijke pictogrammen
- Denk na over de juiste schapindeling voor uw verpakkingslijn
Voordelen voor u?
- Heldere merkstrategie
- Opvallend in het productschap
- Snelle sell-out
- Herhalingsaankopen
- Korte ROI
Neem contact op
Inhoud die in balans is, vormt de basis van een goed private label. De beleving van een verpakking wordt immers steeds belangrijker, zowel online als in fysieke winkels. Een verpakking is steeds vaker onderdeel van het product en kan ervoor zorgen dat de consument het product eerder uit het (digitale) schap haalt. Dat geldt zeker ook voor private labels. Dit vertalen naar úw ideale brand identity, is een gezamenlijk proces. Tijdens een persoonlijk gesprek brainstormen we daar graag met u over.
Meer weten? Bel Jan-Willem Broere op +31 6 53 259 007 kom langs of vul het formulier in. We brainstormen graag met u over uw nieuwe merkstrategie.